New York, Algonquin & Toronto

2 november 2018 - Toronto, Canada

hallohallo, inmiddels is het alweer november, de tijd gaat echt veel te snel hier.

Begin oktober een aantal dagen naar New York geweest, wat echt geweldig was. Ik was er samen met drie andere exchange students (Carolina uit Portugal, Gloria uit Spanje en Julie uit België). Gelijk na aankomst naar Times Square geweest, echt heel indrukwekkend met alle borden en lichtjes. Verder hebben we alle highlights gezien, Vrijheidsbeeld, Brooklyn Bridge, Empire State Building vanaf Rockefeller center, Central Park, World Trade Center, 9/11 memorial, Grand Central Terminal en nog veel meer. Vond de Brooklyn Bridge het leukste van alles, ik had verwacht dat het 'gewoon' een brug was maar hij was toch veel mooier en indrukwekkender dan ik dacht. We hebben er ook wel erg lang over gedaan om aan de andere kant te komen met al die foto's die we gemaakt hebben ;) Het was echt een super weekje!!

Terug in Toronto weer aan de studie, want dat vrije weekje heet niet voor niets 'study week'. De week erna niet erg veel bijzonders gedaan aangezien ik midterms had en wat opdrachten om in te leveren.

Twee weken geleden kwamen m'n ouders, ik had ze twee maanden niet gezien dus heel leuk dat ze er waren :) Weer even wat sightseeing in Toronto gedaan, onder andere Toronto Islands, CN tower en casa loma. Vorige week donderdag naar Huntsville gegaan, een dorpje vlakbij Algonquin Provincial Park. Daar zijn we de vrijdag heen gegaan. Ik had voordat ik weg ging een foto gezien van het park en het bleek dat er al sneeuw lag! Het was dus ook erg koud, rond de 0 graden. Hoe verder we het park in reden, hoe meer sneeuw. Het is echt een heel mooi park en we hebben er mooie wandelingen gemaakt.

Heb afgelopen weekend voor het eerst in mn leven Halloween gevierd, wat wel echt een groot ding is hier. Iedereen is verkleed wat erg leuk is om te zien. Ook worden er straten afgesloten waar mensen in hun kostuums kunnen rondlopen en waar alle gebouwen en restaurants versierd zijn met alle Halloween decoratie. Leuk om zoiets mee te maken.

Tot snel!

1. Gerrit Attema:
    3 november 2018
    Hoi Jessica, fijn dat het zo goed gaat. Groeten opa🇳🇱🇨🇦.
  2. Ellen:
    3 november 2018
    Hey Jessica, leuk om weer wat van je te horen. Wat was jouw Halloween-outfit?
  3. Jessica:
    3 november 2018
    ik was een vleermuis hahah. ik heb een foto aan de toronto map toegevoegd :)