Fabulous Las Vegas

26 augustus 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Inmiddels zijn we al in Toronto aangekomen, maar hier nog even het verslag van Las Vegas. Daar waren we woensdag aangekomen. Heel leuk dat de gokautomaten het eerste is wat je ziet als je de gate uitloopt. Daarna naar het hotel gegaan, oververhit aangekomen want die 40 graden maak je niet vaak mee ;) 's Avonds natuurlijk gelijk naar de Strip gegaan. Superdruk, maar erg indrukwekkend met alle gebouwen en lichtjes. Even rondgelopen in Parijs en de fonteinen van Bellagio meegepikt.

Donderdag stond de wekker op 5.30, want we gingen naar de Grand Canyon! Om 6.35 werden we al opgehaald, we hadden een reis van zo'n zes uur voor de boeg. We hadden drie stops onderweg, de eerste bij de Hoover Dam, de tweede in Kingman, Arizona en de laatste was op route 66. Die was wel erg leuk, even snel wat foto's maken bij het route 66 bord en weer snel de bus in, want er was onweer op komst. Rond 14.00 waren de dan eindelijk bij de Canyon, wat is die mooi!! Gelijk wat foto's gemaakt bij Bright Angel Lodge en daarna met de shuttlebus naar het visitor center om te beginnen aan de rim trail, een wandelroute langs de Canyon. Superveel mooie plekjes en dus ook wel een paar honderd foto's gemaakt. Echt een plek waar je geweest moet zijn, een top dag dus. Daarna weer terug naar fabulous Las Vegas!

Vrijdag was helaas alweer de laatste dag. 's Ochtends vroeg naar de Strip gegaan, zodat het nog niet te heet was. Eerst naar het Welcome to Las Vegas sign om weer wat foto's te maken, superleuk. Daarna naar New York, New York, onder andere het vrijheidsbeeld, de Brooklyn Bridge en het Empire State Building bewonderd. Daarna naar de Stratosphere en Circus Circus en via Parijs weer terug naar het hotel voor de siësta. Ilse maakte gebruik van de tijd en ging gokken in het casino in het hotel en ik keek van een afstandje toe want ja, ik mag daar niet zoveel.. ;) Komt er ook nog beveiliging naar me toe die vraagt om m'n ID, dus ik werd weggestuurd en moest ergens anders gaan zitten. O ja, Ilse heeft zelfs geld gewonnen, maar liefst 10 dollar. 's Avonds weer naar de Strip, shows kijken bij de fonteinen van Bellagio en een Las Vegas shirt gekocht bij de Grand Canal Shops in Venetië. Las Vegas was inderdaad fabulous.

Op naar m'n nieuwe woonplaats, Toronto!

1. Gerrit Attema:
    Super, veel plezier!👍🏻☀️
  2. Ellen:
    27 augustus 2018
    Wat een belevenis, nog een paar leuke dagen met je zus in Toronto gewenst!
  3. Oma:
    Leuk meiden!
    Groetjes van Oma
  4. Janny van Bockel:
    27 augustus 2018
    Wat een belevenis! Geweldig 😊!